moment van bezinning - Reisverslag uit Loenen, Nederland van Daan Matthijsse - WaarBenJij.nu moment van bezinning - Reisverslag uit Loenen, Nederland van Daan Matthijsse - WaarBenJij.nu

moment van bezinning

Door: Daan Matthijsse

Blijf op de hoogte en volg Daan

12 Oktober 2012 | Nederland, Loenen

Op 11 oktober 2012 om kwart over drie 's nachts is mjin schoonmoeder overleden. Wij waren in Loenen, bij onze oudste dochter, toen we om half een s middags een telefoontje kregen dat de gezondheidstoestand steeds verder verslechterde. Om twee uur waren we in het verpleeghuis in Leerdam en zijn bij haar geweest tot kwart over drie 's nachts.
Direct na een overlijden moeten er nog een paar praktische zaken worden geregeld i.v.m. de begrafenis.
Om half zes ''s ochtends hebben we de camper geparkeerd op de camperplaats van Leerdam.
Geprobeerd om nog wat te slapen, maar dat gaat dan eigenlijk niet meer. De volgende morgen hebben we op een rustig plekje midden in de Alblasserwaard alle zaken rondom de begrafenis voor ons zelf op een rijtje gezet.
Om een uur 's middags een gesprek gevoerd met de uitvaartverzorgers in Nieuwpoort. We wilden graag weer terug naar Loenen en ondanks dat we zo'n 30 uur niet hebben geslapen lukte dat. Waarschijnlijk door de adrenaline.

Inmkiddels is het 12 oktober en hebben we 'alles onder controle'

De begrafenis is a.s dinsdag in Streefkerk.

• 12 Oktober 2012 - 23:34

Peter & Anneke Hulswit:

Beste Daan & Marijke ,

Allereerst onze condoleances voor het overlijden van jullie (schoon) moeder .
    Je weet dat dit op een gegeven moment gebeurt , maar vaak is 't moment toch weer onverwacht.
    De wereld om je heen staat even stil .
    Wij wensen jullie alle sterkte de komende tijd o m dit verlies met de familie te verwerken .

Liefs , Anneke en Peter Hulswit .

• 13 Oktober 2012 - 10:38

Loe & Magda Hellwig:

onze condoleances voor het overlijden van je (schoon) moeder.
    ook ons medeleven met de dochters met het verlies van hun oma.

groetjes vanuit een zonnig Cap d'Agde.
    Loe & magda

• 13 Oktober 2012 - 16:33

Beste Daan En Marijke:

Helaas mochten we het verwachtte bericht ontvangen van het overlijden van jullie moeder. Gecondoleerd . We weten hoe je verdoofd je zoiets ervaart, terwijl alles doorgaat. We wensen jullie veel sterkte met het verlies en hopen dat je de tijd krijgt om het goed te verwerken.

Groeten Dick & Thea

• 14 Oktober 2012 - 16:24

Coby De Vries:

Beste Daan en Marijke en (klein)kinderen,

Ook namens Kees wil ik jullie hierbij onze deelneming betuigen met het verlies van juliie
    (schoon)moeder, oma en overgrootmoeder. Misschien al wel verwacht, maar toch nog onverwacht.
    Ik kan me jullie (schoon)moeder nog goed herinneren en met name toen zij iedere week familie
    bezocht in de Alblashof had ik altijd een praatje met haar. Ze ging dan altijd "Rummikubben".
    Wij wensen jullie veel sterkte de komende tijd.

Groet van Coby en Kees de Vries

• 17 Oktober 2012 - 17:36

Joke Maerman - De Groot:

Hoi Daan en Marijke,

Gecondoleerd met het overlijden van tante El, jullie (schoon)moeder.
    Als ik aan haar denk is dat met liefde en een glimlach op mijn gezicht.
    Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd.

gr. Joke de Groot